به گزارش ایرنا، گر چه در برخی نقاط هنوز خنکای هوا احساس میشود اما افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور، مردم را به سمت استفاده از وسایل سرمایشی سوق داد و همین موضوع بر میزان مصرف برق اثرگذار شده است، به گونهای که رقم مصرف را در هجدهمین روز خرداد و در ساعت ۱۳ و ۴۲ دقیقه به عدد ۵۲ هزار مگاوات رساند. این افزایش میزان مصرف برق بیانگر آن است که هر چه به روزهای گرمتر سال نزدیکتر میشویم، استفاده از وسایل سرمایشی بیشتر خواهد شد. البته رضا اردکانیان، وزیر نیرو 14 خرداد در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت برنامه مفصلی برای تشویق مردم به خوشمصرفی و مصرف بهینه آب و انرژی و پرهیز آنها از بد مصرفی و اسراف دارد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته